Söndag, bara söndag!

Idag tänker jag inte berätta om min i övrigt ïnte alls så märkvärdiga helg på jobbet. Jag skiter i att referera över dem och går istället över till den allra viktigaste av denna helgs dagar, nämligen idag, söndag!

Man kan väl säga att Erica fick hjälpa mig att andas och sansa mig, när jag under de plågsamma timmarna lyssnade på matchen mellan luleå - djurgården. Jag försökte intala mig själv att de redan hade förlorat, men det gick föga bra eftersom att nervositeten tog helt överhand.

Mitt humör har därför pendlat mellan total hjälplöshet och glädje. Och jag tror jag skrämt en och annan kund med mitt glädje skrik/argsinta utrop. Ber om ursäkt. Speciellt för de otroligt vildsinta gesterna som kom när luleå vann med 4-3! Det enda jag minns är att jag inte ville skrika eftersom att jag inte ville skrämma kunden som stod vid kaffeautomaten, vilket gjorde att gesterna och hoppandet istället tog överhand. Dock hörde jag efter en stund hur kunden säger: "Du får skrika härinne, det är lugnt". haha, komiskt va? Det enda jag hör av Erica är: "du får inte börja gråta nu! inte gråta nu!" ahahah..

Så himla härlig seger! Tror dock att semifinalerna blir galet roliga eftersom att de spelas mot skellefteå. Fick snabbt efter slutresultatet ett sms från skellefteå (mammas kusin) där det stod: "Då kör vi på tisdag".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0