MARS MÅNAD!

1:a mars.
tisdag.. just ja! Varit och fiskat med farmor, syster & kusin! Tyvärr så fick vi inte en enda fisk, inte ens ett enda napp, vilket var jävulusiskt tråkigt. men, men, skönt att få komma ut i solen i alla fall. Känns som att jag bara sitter inne hela tiden. Men de ska de minsann bli ändring på.

2:a mars.
onsdag.. idag blir det förmodligen staden ett tag med matte. får se vad jag kommer hem med, har tydligen handlat på hm, för över 6000kr. vilket jag inte kan tänka mig, men so what. Fick en check på 150kr där. så är ändå nöjd!

Sen ikväll hade jag verkligen tänkt träna (som vanligt, men de bir aldrig av, längtar till nästa vecka då fotbollsträningarna drar igång igen!!) men så sa pierre att hans föräldrar kommer på besök, och då gick den drömmen i spillo...

PS: måste bli bättre på att (inte shoppa..neee aldrig hihi) sminka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0