Long time, no seeeee...

12:e mars.
Vilken kväll säger jag bara! Jag och Erica festade loss som FN. KulQ!
Kvällen slutade trots detta väldigt bra, max och sen hem och sova.

13:e mars.
Mår som man förtjänar! med andra ord inte alls så dåligt. Gubben däremot mår precis som man gör efter att inte tagit resorb kvällen innan ;)

Blev ett besök hemma hos föräldrarna, och sen skjutsade gubben mig till farmor och farfar så att jag kunde sova över hos dem. Roligt, speciellt då jag vet att båda har saknat mig. Farmor visade det tydligt, men farfar har ju sitt eget sätt.

14:e marzzz.
Idag hade farfar en pessimist dag haha. Allt vi gjorde var fel, speciellt farmor som var för hårdhänt och hade slängt nån tidning.

Farmor & jag har varit ute och sparkat, vilket var väldigt mysigt!
Sen for vi en sväng förbi antnäs och hämtade mitt efterlängtade 4:e akvarium! Sen for vi och köpte grus och efter det hjälpte hon mig att diska och städa lägenheten eftersom att vi får främmande ikväll. Medan hon diskade så satte jag upp akvariet så nu är det i full gång! Härligt!

Ikväll är det hockey! En till seger så är det klart! Får ju fint sällskap.

Använde mig av denna bild när jag sminkade mig i lördags.
Blev ganska fint, fast jag bytte ut färgerna mot brunt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0