GRATTIS PAPPSEN!

8e mars.
Gårdagen bjöd på en sväng till ersnäs till farmor och farfar. Jag och farmor bakade glutenfri sockerkaka på mormors vis. Den blev jättegod precis som vanligt!
Sen gick jag ut till farfars snickerboda och hittade lite gamla grejer som jag nu har sprayat vita. Lite vintage style. Skitfint.
Sen for jag och farmor på storheden en sväng, jag kollade på en skoterhjälm men just den i min storlek var slut! Så jävla typiskt!
Men annars en helt underbar dag med farföräldrarna. Älskar er!

9e mars.
Pluggat sen kl. 08.30, blev klar för en stund sedan.
Fick dessutom främmande av en arbetskollega + best friend :)
Sen blir det möte på statoil.
Efter det ska jag fira min gamla pappa som fyller år idag! GRATTIS PAPPA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0