3 dagars intervall

15:e mars.
Träning
i måttsund ikväll. Roligt eftersom att jag inte kunnat medverka på de sista träningarna.

16:e mars.
Haft en liten tös och hennes mamma på besök! Så söööt säger jag bara.
Vi myste och såg lite tv, allmänt slö dag. Men kul med lite besök.

Träning i Arcus! Kul!

17: mars.
Gourmet
lunch idag med matte och gubben. Har lagat marinerad kyckling och ris, med god sallad och fetaost. Fy fan vad gott det var! Som tur är så finns det kvar till en middag och en lunch till. GOTT!

Som vanligt lägger jag upp en bild som absolut inte har emd texten att göra, utan bara för att jag älskar den!


Kommentarer
Postat av: Reo

Tänkte att du kanske inte kommer ihåg att kolla på min blogg efter svar på kommentar så svarar här istället: Tack så mycket!!! =D I luv you 2<3

2011-03-17 @ 21:16:13
URL: http://misswednesday.blogg.se/
Postat av: Angelica

Smart tänkt gumman ;)

2011-03-28 @ 20:18:29
URL: http://ooutlaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0