Rån, derby & jobb

24:e feb.
Fick denna morgon en chock när jag läste tidningen. Den 23:e var jag och ett antal andra statoilare på kurs i skellefteå, som handlade om Hot, våld & rån. Ingen av stationerna i stan brukar bli rånade för övrigt.. Imorse läste jag rubriken: Rån på statoil. och tänkte då: "aha nån har rånat statoil i södra delen av Sverige, så tråkigt" till jag kom på att det var kuriren jag läste, och det stod stationsgatan som underrubrik. WOPS!! kändes som rena rama skämtet, eftersom vi varit på kursen samma dag, men det var det tydligen inte.

Gårdagen innebar annars bara universitetet en stund på eftermiddagen då vi redovisade våra examinationsarbeten. Efter det var det bara fara och käka en snabbis innan jag & gubben begav oss till Coop arena för att se derby!
Säger bara: WOW! Härlig kross av Skellefteå! Hoppas det blir en trend.




25:e feb.
Idag = Jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0