Slutet av februari

27:e feb.
Jobbat hela dagen. Dagen gick hyfsat fort, vilket kändes skönt en söndag som denna. Köpte hem lite naturchips, gräddfil, vitlöksdipp & en gurka, så när jag och gubben kom hem blev det att dippa och se på tv. Skööön avslutning på en lyckad arbetsdag.

28e feb.
Idag händer inte så mycket förutom att jag & gubben ska spendera en himla massa pengar på mat. Just nu sitter jag dock och myser hos mormor och morfar (som alltid). Älskar att umgås med dem, det är bland det bästa jag vet! (en an de andra grejjorna är att umgås med farmor och farfar, så ni förstår vad som betyder mest i mitt liv)

Dagens humoröde: Innan jag började gå mot mormor och morfar, så funderade jag grundligt på att ta med mig saxen då jag tänkte att mormor kanske ville bli klippt, men jag tänkte att det var ju nyligt jag klippte henne så jag lämnade den hemma. Så fort jag ser mormor så säger hon att jag skulle behöva klippa henne kring öronen för att det ahr växt så mycket sen sist! Tänk om jag bara hade tagit den fördömda saxen så hade jag kunnat göra henne så glad!!

Kvällen bjuder förhoppningsvis på lite träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0