"Tisdagen som spårade ur..."

Elin, igår spåra de!
Hade en väldigt trevlig dag igår som började med att jag liftade in till varvet med min underbara gubbe. Sen tog jag och Elin oss en god kopp kaffe. Efter denna kopp började vi bege oss in till stan för att köpa ingredienser till våran middag som vi skulle laga hemma hos mig.

Menyn bestod av: Stekta kyckling filéer med färsk vitlök/basilika pasta i en stor skål med sallad, fetaost & smörstekta champinjoner. + Elins hemliga sås!

Mmmmuuummmmmms, säger jag bara! Hur gott som helst! Men inte nog med det så tog vi oss ett glas vin till maten, som så småningom blev två, tre, slut. Så då tog vi oss efterrätt i form av: Vaniljglass med chokladkross toppat med kissan minttu. + ett likörglas kissan på sidan om. GOTT!

Det hela slutade med att jag och Elin blev super duper bartendrar, så vi började göra nya (egna) drinkar (+ några vanliga) som vi sedan drack opp!

Trevligaste tisdagskvälllen på länge. Så nu kanske vi bestämt nytt möte, vi får se!
Stort tack till elin dock, som förgyllde kvällen för oss båda.

FÖRE


EFTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0